The fairlytale gone bad

Som vanligt går tiden hur snabbt som helst, har redan jobbat hälften av tiden jag ska jobba i sommar. vad ska jag göra sen? Jag kommer vara arbetslös, låter helt mysko... Jag är ju bara ett barn :) Nej jag ångrar faktsikt att jag inte sökte in till någon skola, hade velat börja plugga till hösten, typ till socionom eller nåt liknande. Tror det hade blivit grymt roligt, sedan är jag ju dessutom sugen på att plugga vidare så fattar inte riktigt varför jag inte sökte.. Får hoppas jag är lika sugen nästa höst för då ska jag ta mitt pick och pack härifrån, det är ett måste.

Allting är så förändrat, bra eller dåligt? Jag vet inte, känns bra just nu.. men är rädd för att jag kommer känna annorlunda när det är försent. Ska inte grubbla vidare i det dess mer, jag blir bara knäpp. Tar dagen som den kommer och just nu trivs jag som fisken i vattnet med mina dagar :)

Imorgon börjar jag jobba igen efter att ha varit ledig sen i fredags, känns tungt. Känns mest tungt för att jag vet att jag jobbar helgen också, 11 timmars skift, icket roligt. Börjar bli dags för att dra på sig kläderna kanske, kan ju inte sitta här hela dagen. Ska dra och sola med emelie, resten av dagen är än så länge oplanerad! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0