What to do?

Nu har jag jobbat i tre veckor, eller fyra nästan om man räknar med brevidgången och introduktionerna man varit på. Men jag trivs och tiden går fort på jobbet, det är ju ett stort plus! =) Veckorna rusar förbi, och jag har fått byta pass med tao så nu är jag ledig luleåkalset, perfect! Har jobbat förmiddag hela veckan och nu är jag ledig helgen, fyfasen så skönt det ska bli alltså. Ser dessutom ut att bli en lugn helg, vilket jag tycker är lite tråkigt faktiskt. Jag, malin och josefin är ensam här hemma i helgen så idag orkade vi inte laga mat så vi for och åt på linas, har även fått köra till gojan tre gånger idag för diverse godis och glassköp. Just nu sitter jag och väntar på bättre tider typ, johanna och gänget är på nex och käkar men jag orkade inte följa när jag redan har ätit, så just nu sitter jag och väntar på dom, eller väntar på emelie och elin först som ska komma och hämta upp mig . Perfekt tid för lite bloggning, dock kanske lite väl lång tid..

Känns som att det har hänt en del den här veckan och det har det ju också. Har verkligen fått en bekräftelse som heter duga, och jag är verkligen besviken, trots att jag nånstans vetat det här. Men trots allt kanske det här är den bästa lösningen? Det får tiden utvisa och det känns riktigt tungt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0