Release me

Vilken lugn dag det har varit idag, det är verkligen skönt att få vila upp sig. Har varit på stan idag med malin, köpte en tröja, ett linne, en t-shirt och en bh.. behövdes :) fast glömde köpa en mascara, får ta det en annan gång. Sedan for vi också och fikade, fick sitta ute eftersom det var fullt med folk, men det gick bra det med :) Har också varit och handlat mat. Sedan lagade vi faijita (stavas?), fast vi lyckades förstås ta fel kryddblandning så det blev inte lika gott som det brukar :( Har också hunnit med att vila lite och läsa solo tidningen.. en riktigt lugn dag utan stress alltså :) Funderar på att fortsätta resten av dagen i samma tecken, kolla I am legend och kanske köpa glass eller nånting och bara ta det piano. Har varit nykter i tre helger nu, skönt men ändå tråkigt :) 

Har kommit på att jag måste klippa mig nu, fasen hur mitt hår ser ut, har inte klippt mig sedan i mars!! Funderar också på att ta bort det lila i mitt hår, börjar bli less.. bara det inte ser ut som skit om ska försöka få bort det, vilket jag är rädd för. På måndag bokar jag tid och hoppas på att få en tid snabbt :)


Kanske man kör på kort igen? Hm, svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0