Another day, another drama

Imorgon börjar jag jobba igen, känns extra tungt eftersom alla far till kiruna imorn medan jag spenderar hela helgen på svedjan, not so nice.

Idag har jag inte gjort allt för mycket, var och promenerade i en timma och 40 min, var riktigt skönt faktsikt. Lyssnade på min ipod och har bara en massa gamla låtar på den som jag lyssnade på för flera år sedan, och varje låt väcker en massa olika minnen, en massa från tiden då man gick på gunilla och från när vi var i bulgarien. Det är fränt hur musik kan få en att minnas olika saker. När jag var ute och prommade kom jag också fram till att vi tjejer måste fara på en utlandsresa när vi är klar med våra sommarjobb, vet att det hade blivit så jäkla kul och jag hoppas alla vill haka på? ;)




Gillar ännu den här låten, kan inte tänka på annat än bulgarien när jag hör den, vet inte om jag kan säga att den väcker så mycket minnen eftersom det var lite luddigt ;) haha

nej nu ska jag köra johanna till jobbet, tycker lite synd om henne, är glad att jag slipper jobba natt i alla fall! Nu råkade jag göra texen kursiv och jag får inte bort det, funkar inte när jag gör som jag brukar? Hm, konstigt...

Jaja nu ska jag kila, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0