Hard work, work!

Nu medan alla är i Kiruna och super är jag kvar här och försöker tjäna in lite penkis. Har rast nu och börjar 16 igen, och man har verkligen inte lust att fara tillbaks till jobbet för det är kanonväder ute, för engångsskull, hoppas det håller i sig bara :) Tror jag ska gå ut och sätta mig en stund innan jag börjar igen, bara jag får någon att följa med mig :) 

Det känns som att man knappt hinner komma hem från jobbet innan man ska dit igen nu när man jobbar såhär långa skift, man bor ju typ på jobbet. Jaja, nog om jobbsnack.. Tror jag ska fara med jossan och köpa en glass, hon får köra mig på moppen och jag bjuder på glassen :P perfect



Nice bild på mig. hade ju inte varit helt fel att få fara till Ayia napa igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0