livet är en fest!

Minst sagt, fan vad jag älskar att ta studenten, tråkigt nog gör man ju det bara en gång i livet. Helgen har varit kanon, fredagen med mösspåtagning, klassfest, olles, efterfest. Lördagen var det förfest, 80-tal på nex som var hur jäkla rolig som helst! =)

Det bästa av allt är att jag mår hur bra som helst, det enda som känns är mina stackars fossingar, men vad gör det? Har i alla fall lärt mig att jag ska ta skönare skor från och med nu när jag går ut, för det är verkligen värt det =) Idag har tommy kommit hem från turkland också, och han är helt färdig efter att ha vilat upp sig på en sol och bad semester, så han ligger och sover i soffan. Borde väl egentligen vara jag som ligger där? haha

haha, fick alldeles precis den här länken, från våran "klassfest" i fredags, hade ingen aning om att det urartade sig på det viset :) http://www.kuriren.nu/lokalt/?ort=360849&articleid=3730478 

Men idag blir det att ta igen sig lite, även fast jag inte känner mig sliten, men kan kanske vara bra ändå =)

jag är så taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0