Torsdag

Man känner sig så osocial när man jobbar, för man ids inte göra så mycket annat än att sova och ta det lugnt efter jobbet, speciellt när man jobbar eftermiddag. Men imorgon har jag i alla fall ett skönt skift och slutar halv fyra. Dock har jag inte en blekaste aning om vad jag ska göra imorgon, hade ju varit kul att dra till killinge med alla de andra men känns ganska meningslöst eftersom jag måste fara dit imorgon på kvällen i såfall, och fara hem redan på lördag eftersom jag jobbar söndag. Känns som att alla förutom jag har planer för midsommar, trist som tusan, hade lika gärna kunnat jobba lördag då. Men det löser sig nog, nåt roligt kan man ju alltid hitta på :)

Nu ska jag faktiskt ta och sova, är helt färdig och ska upp tidigt imorgon. Gonatt! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0