We made it!

Har hänt en hel del sen jag uppdaterade senast, och jag har haft så jäkla roligt! Balen var absolut det bästa, hade mycket roligare än förväntat =) Avslutningsdagen var också riktigt rolig, med både skratt och tårar =) Känslan när man sprang ut från skolan och när vi åkte på flaket, fan vad kul det var! Hade velat göra om det, fast hade säkerligen inte varit lika roligt andra gången =) Just nu känns det bara tråkigt att ha gått ut skolan, hade lätt kunnat gå ett år till, kommer sakna det =)

Har också hunnit börja jobba, och det går faktsikt bra och är inte alls lika svårt (äckligt) som jag trodde att det skulle vara =) Jag kommer också missa hela kirunafestivalen för att jag jobbar, it sucks... tror också att jag kommer missa luleåkalaset, men är väl sånt man får ta anatar jag. Nu när man har börjat återgå till det "normala" hinner man ta tag i träningen igen, så nu tänkte jag ta en promenad med chippen i alla fall. Jag och tommy jobbar om varandra hela veckan så får sova ensam i några dagar nu, men det ska nog gå bra ändå =)

Hade tänkt stoppa med nån bild också men har inga bilder på den här datorn ännu, det måste jag fixa! =)
 
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0