Deppigt värre...

Har nyss vaknat och vädret är fortfarande skit, och jag är inte förvånad. Jag som vill ut och promenera eller springa, men lusten blir genast mindre när det regnar såhär..

Idag är jag ledig, och imorgon med. Är riktigt skönt måste jag säga :) Dock hade jag ju mycket hellre velat vara ledig helgen så jag kan fara till kiruna, nej istället jobbar jag heela helgen 8.30-21.30, känns ju lagomt kul. Idag hade jag tänkt städa i mitt rum i alla fall, det är äckligt stökigt här, måste verkligen ta tag i det. Hade också tänkt fara och sola en sväng, var ett tag sen. Sedan har jag ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen, hade velat göra något riktigt roligt, känns som att det var länge sen (kanske beror på att midsommar var så jäkla tråkig) Fast det är ju det att alla jobbar.. it sucks. Saknar redan skolan ;)

Nu ska jag göra lite nytta, kanske få i mig lite frukost till att börja med.



Wow, nu ser jag att det inte regnar så mycket nåmer, kanske man kan ta sig en prom ändå, dagen är räddad :) typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0