slut som artist?

Vilken vecka det har varit, är helt slut.. sjuk har jag också blivit, kanske inte är så konstigt med tanke på hur man tagit hand om sin kropp den senaste veckan. Har i alla fall haft skit kul hela veckan, och kändes hel mysko att vara nykter igår, men dock vädligt skönt och välbehövligt. I morgon är det bal, känns så sjukt obeskrivligt att allting går så fort! Har inte ens hunnit bli nervös eller hunnit tänka destomer på balen. Kom på igår att det kanske var dags att sy in min klänning, så nu är det fixat i alla fall.

Snart slutar tommy och då ska vi på stan och fixa det han ska ha på balen, dagen innan.. Jag är inte förvånad, det är killar i ett nötskal alltså. Har tjatat på honom i säkert två månader att han måste se så att han har kostym osv. Förstår inte hur det kommer sig att bara killar är sådär, måste ju vara genetiskt.

Idag blir det bara att fixa det sista, ladda kameran får jag inte glömma, kanske ta en solning till, har inte hunnit sola nånting under veckan eller veckan innan det. Håller på att hosta sönder mina lungor känns det som, bröstet värker som tusan så ska vila en stund nu och sedan fara på stan.

Än är vi inte slut som artister i alla fall, imorgon korkar vi upp igen och gör våran studentbal till den bästa! :)

....synd bara att vädret ska vara åt helvete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0