bilder från påskhelgen


lite bilder från i torsdags och lördags;
           

           

           

           

haha, man kan verkligen säga att vi var inne i dimman på de senaste bilderna! haha

har märkt först nu att jag hade lyckats filma en del under kvällen på lördagen, det var verkligen inte nå smickrande att höra min röst, jag lät som en norrlänsk bonde typ, raderade det så fort jag hade lyssnat igenom allt! =)

har känt mig ganska så osocial dom senaste dagarna, har som inte riktigt velat visa mig ute av någon konstig anledning(?) men imorgon blir det förhoppningsvis att fara på dundret, bara vädret tillåter. annars tror jag att jag ska fara ut och springa eller fara på gymmet, måste sätta igång med träningen på allvar nu.

håller på att leta som en tok efter en balklänning, känner mig nästan stressad över det.. har hittat några som jag kan tänka mig, men helst av allt hade jag velat ha en gul klänning, men hittar inte riktigt nån som jag verkligen vill ha. jaja, skit samma det löser sig nog ändå =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0