en gång för mycket..

Blev en utekväll igår, det var trevligt och full vart man :) Så idag tror jag att det blir en lugn kväll, känner mig inte så pigg på att hugga in på resten av min bacardi apple, känns som att det hade kommit upp lika fort som det hade gått ner. Var mycket folk på krogen igår men var ändå ingen höjdar kväll, har kommit på att jag dansade typ ingenting igår, hur många gånger har det hänt? ingen alls tror jag! så det var ju lite tråkigt..

Har ju varit värsta bra vädret idag så jag kände att jag inte kunde sitta hemma bara, så jag prommade med mamma och pappa till marknaden och köpte lite godis och det där goda brödet. Känns ändå bra att vara nykter idag eftersom det blev 3 dagar i sthlm, en dag nu, och sen kommer påsken nästa helg och gudarna vet hur många dagars utgång det slutar med!

I morgon tänkte jag ta tag i lite saker som verkligen behövs, som bl.a. jobbansökan, företagsekonomi och svenska! kul.. eller så inte =)

Tror jag ska hoppa i duschen nu och sen kanske kolla melodifastivalen, vet inte ens vad det är för låtar som är i final? men det är skit samma.

Ha så kul ikväll! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0