ett ord, perfekt!

Kom hem igår ganska precis klockan 12 på natten, var skönt att få komma hem eftersom att man var så fruktansvärt trött. Dock var det bara för studen, nu vill jag bara tillbaks till stockholm för vi har haft det så förbannat roligt hela tiden, till och med den 16 timmars tågresan ner var rolig! :) Meningen med själva resan var ju att vi skulle göra vårat projektarbete, och det gick väldigt bra faktiskt, själva "skolarbetet" var avklarat på en timma så resten av tiden, dvs. fyra dagar har bara gått till shopping och festande, kan det bli bättre? och jag tror vi hittade hem när vi kom till en bar där shotsen kostade 40kr, vi var som fastlimmade vid baren, vilket också satte sina spår, mer på vissa än andra :D Elins kusin har också dragit med oss på turkdisco, och det var faktiskt riktigt kul, alla släpper lös och bryr sig inte om så mycket annat :) Annat var det på laroy där alla brats stod med bakåtslickat hår, den långa kappan, skinnhandskar och drinken i handen och diggar lite med huvudet och försöker se allmänt coola ut och alla tjejer springer runt med en cosmopolitan i handen och gör samma sak, nej det var verkligen ingenting för oss kan jag tala om! Vi drog ganska fort därifrån och hittade ett annat, betydligt mer fartfyllt ställe, sjukt roligt alltså! :) Allt är så mycket roligare när man inte redan känner allt och alla.. nej det här måste vi göra om inom en snar framtid! :D

Nu är alla pengarna slut, men garderoben destomer välfylld :) Kan inte säga annat än att den här resan kom riktigt lägligt :) Mina kompisar är verkligen dom bästa, går inte att ha tråkigt mer er! :)

Det är verkligen deprimerande när man kommer hem och allt är precis som vanligt, ingenting händer. Denna resa har bara fått mig att längta ännu mer till att flytta och plugga vidare i en helt annan stad, så snart som möjligt.

Ikväll ska jag i alla fall mysa med tommy, var ju ett tag sen. Vi ska kolla en film och ta det lungt, ska bli skönt för är ännu trött.



Kommentarer
Postat av: Henrik

Hallå! Jag kom in på den här bloggen av en ren slump faktikst. Iaf, det roliga är att jag och en kompis hade tänkt åka till gällivare nu under påsken för att åka lite skidor och annat kul :=). Grejen är såhär, min pappa kommer från gällivare/kullen, så har lite sysslingar där men var så länge sen jag var där, minst 5 år sedan och kan inte stan speciellt bra... Så nu tänkte vi bara höra om du vet några uteställen/nattklubbar eller liknande för att ha lite kul (vill ju inte bara åka skidor på dundret!) och om du vet något boende, typ varandrarhem?


Du kan ju svara här, finns på msn (världens töntigaste dock) [email protected]

Ha det så bra! / Henrik

2008-03-12 @ 20:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0