great! ;)

finally funkar bloggen igen, varje gång jag tänkt blogga så har det inte funkat.

Nu har vi i alla fall påsklov, är som vanligt alltid lika skönt och uppskattat med lov. Igår var det en riktigt rolig dag, i alla fall till en början. Jag for på dundret med isabelle och emelie, vi åkte typ två åk i backarna sen blev vi så otåliga att vi inte kunde åka mer, vi satt oss istället ner och drack minttu och oboy och väntade på att afterskin skulle börja. Elin kom också dit med oss, men hon hade dock ingen snowboard så hon fick stå på isabelles bräda och åka upp i liften på den tillsammans med henne, annars hade vi varit tvungen att gå upp, hade nog tagit en timma eller två med tankte på vilket skick vi var i.

Afterskin var i alla fall skitrolig, trubaduren var på plats och alla var fulla och glada, precis så som det ska vara =) Sen for jag hem, åt, fixade mig osv.. Sen for vi till emelie och drack där en sväng, men gick väldigt trögt, hade världens huvudvärk och var allmänt seg. Så jag bestämmde mig för att inte fara på krogen, det gjorde inte emelie eller elin heller, var bara isabelle som for dit. Ovanligt att det är hon som sticker iväg själv på egna uppdrag?=) haha, eller så inte. Men kan tala om att det har aldrig varit så skönt som igår att få komma hem och lägga sig i sängen, somnade på en sekund typ och sov hela natten utan att vakna en enda gång förren på morgonen =)

Idag blir det nog lugna puckar i alla fall, är inte så sugen på att fara på björnis när det kostar nästan 300 att gå in, för det brukar inte ens vara speciellt roligt där, så björnis blir bojkottat! =) Får se vad som händer i stället.. halva gänget har ju svikit oss och farit till ritsem så vi här hemma får väl försöka hitta på nåt roligt vi då =)

puss ♥ och glad påsk förresten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0