hard work

Nu har skolan dragit i gång igen, och blev en lång skoldag, men inte allt för jobbig =)

Igår var det verkligen en att-göra-så-lite-som-möjligt-dag.. och tror jag lyckades ganska bra med det =) Mådde illa mest hela dagen, jag och tommy åt den ultimata bakismaten, nämligen från dannes. Resten av dagen låg jag bara framför tvn och kollade nån film och gjorde så lite som möjligt, tror det behövdes =)

Lördagen var i alla fall riktigt uppskattad från min sida, velade fram och tillbaks hela dagen om jag skulle fara ut eller inte, men tillslut for jag ut, och det ångrar jag inte =) Hade jätte kul på björnis och tror dom flesta av mina vänner också hade det :D

några pics från helgen;




haha, dom bästa bilderna behåller jag nog för mig själv, så jävla klockrena, och tror inte att det är speciellt uppskattat om jag lägger ut dom här, hahaha! :)

Ikväll hade jag tänkt plugga lite företagsekonomi och göra våra intervjufrågor, eller hur tjejer?? Det är ett måste eftersom vi åker till stockholm på onsdag, jag längtar sjukt mycket. Tiden går så jäkla fort så man har knappt tänkt på att vi åker redan på onsdag, ska bli riktigt roligt att komma i väg och göra lite annat i några dagar :)


förresten, imorgon fyller jag hela 19 år.. tiden går faktiskt så jävla snabbt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0