wow

vilket väder det har varit idag alltså! =) har varit på dundret och åkt bräda med malin och josefin idag, det var riktigt härligt att få vara ute lite i det fina vädret =) har nyss käkat och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, pappa kom i alla fall med ett refill kort på 300 kr nu, MYCKET välbehövligt kan jag säga er. Så nu ska jag i alla fall fylla på min mobil och skicka sms till mina kompisar och fråga vad dom gör, intressant va ?=)

Igår var det också väldigt bra väder, men blev tyvärr inget dundret. promenerade istället med malin =) på kvällen var jag med emelie, lina och david. vi kollade american pie 2 och gjorde en ostbomb, väldigt gott men man börjar lukta som fan av all lök :S jag tycker det är väldigt märkligt hur trött jag kan vara jämt, jag sover till 12 på dagen ungefär och redan klockan 12 på natten är jag helt död och vill bara sova, det är konstigt.

lovet börjar dra mot sitt slut nu, hemsk tanke. vädret har i alla fall varit lysande, men känns dessvärre inte som att jag hunnit göra så mycket vettigt.

nu ska jag läsa vidare i mina favvo bloggar, och sen se vart vindarna bär mig. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0