yey!

Är fortfarande glad över att jag inte var ut i lördags, det verkar inte ha varit speciellt roligt? Och dessutom tjänade jag och sparade några hundringar på att vara hemma. Var chafför till min farbror och en kompis till pappa, dom bor i dokkas så körde hem dom på kvällen och tjänade 400, inte dåligt va =) Sedan sparar man ju en hel del på att inte fara på krogen.. är nämligen inte så rik efter våran stockholms resa =)

Nu längtar jag bara till påsken, ska bli sjukt roligt! Vill ha sooool och vår, dock ser det väldigt mörkt ut för gällivare kommun på den fronten. Har just gjort klart två svenska uppgifter, det känns bra att ha gjort nånting vettigt idag i alla fall. Och nu ska jag ut och promenera med tommy, sedan blir det att kolla one tree hill. En lugn och skön kväll med andra ord =)

puss på er

bild från sthlm:
image159


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0