blä!

det finns ett STORT minus med våren, ett riktigt äckligt minus, nämligen all vidrig hundbajs som tinar fram. det är sjukt äckligt! egentligen ska jag inte ens öppna käften för jag plockar själv inte alltid upp hundbajset (men ibland gör jag faktsikt det) men jag kan bara inte låta bli, fyfan vad det är äckligt! tror jag ska börja skärpa mig på den fronten för det är verkligen inte trevligt med en gammal nästintill möglig bajskorv under skon, inte en färsk för den delen heller.

nog pratat om hundbajs. jag har riktigt tråkigt just nu, kanske märks? känns tråkigt och jobbigt med en ny skolvecka, har allt för många saker jag borde ta tag i, men jag orkar inte. whats the problem? hade gärna stannat i piteå ett tag till, skönt med lite avkoppling och i princip sommarväder =) imorgon har vi utställning i skolan med projektet, inte så kul direkt, långtråkigt om inte annat. vad positiv jag låter alltså, haha. nu när jag kom att tänka på ordet positiv läste jag ett prositivt mejl idag, fick mvg på mitt träningsupplägg och mvg i hela idrott b kursen, blev verkligen happy då alltså, för trodde verkligen inte att jag skulle få det :D

nej nu ska jag fortsätta kolla tv, istället för att plugga =)

image193

Kommentarer
Postat av: Malin

Du när ni for började det regna efter ett tag och idag har det blåsigt som fan och så ska de typ vara mulet hela veckan så nu är det inget sommarväder nå mer :P

2008-05-05 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0