desperate housewives

det ska jag se ikväll, har längtat sen jag såg på reklamen vad som kommer hända i det här avsnittet, spännande!! :) i morse försov jag mig, vet inte när det hände sist? det var i alla fall riktigt länge sedan, eller har ju försovit mig med flit men det räknas inte.

idag har jag fått lite nytta gjort efter skolan i alla fall, sov ett tag, och sedan gjorde jag lite FE uppgifter och sen har jag börjat städa i mitt rum =) fast kom på nu att jag har glömt äta middag idag, kan ju bero på att det var korv och makaroner som serverades, usch. så får ta och göra mig nånting att äta nu. på tal om mat så har jag varit sjukt sugen på en sallad jätte länge nu, ska fråga tommy om han vill äta lunch med mig imorgon, då ska jag äta en sallad!

nu ska jag bara ta mig nåt i magen och sedan fara till johanan och kolla tv, tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0