För vi ska ta studenten!

Fyfan vilket partay det blev igår, dock var jag inte speciellt full nångång under kvällen, som en del andra var ;P Men jag hade ändå skit roligt :) vi fick stå i statoil rondellen och köra 1 tut 2 sup, maten gjorde att det typ sprutade eld ur käften, minst sagt (så stark var det!), vi fick sjunga en hel del student sånger, vi var på grand och drack drinkar, vi for på efterfest och jag och emelie tog oss inte hem fören på morgonkvisten då vi for till mig och sov. Fler sådana kvällar tack :) och kan lova att det blir fler, imorgon är det mösspåtagning och på lördags 80-tals party.. vart ska detta sluta?? :)

Även fast jag har sovit typ 2 timmar inatt så är jag ändå taggad inför morgondagen, men vem är inte det? :P Har nyss kommit hem från en prom med emelie, johanna och elin och nu är jag nå djävluskt hungrig. Måste väcka mina päron som snarkar i soffan så dom kan börja med maten. 

Ikväll blir det riktigt lugnt, tillsammans med tjejerna hoppas jag?=) Tror även att det blir en tidig kväll för mig, har ju en hel helg jag måste orka med! :)

"Vem vill va en etta nu? INGEN INGEN!"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0