glassigt

älskar detta väder, det gör hela dagen! :)

har varit ute och grillat idag med malin, josefin och lollo, kände att jag var tvungen att komma ut och göra nånting när det är så fint väder :) sen har vi promenerat till md's och köpt glass, hör ju liksom till såna här dagar :) har nyss ätit fläskfilé och pottigratäning, för andra gången den här veckan :)

igår var vi också ute och grillade efter e10 an, eller grillade kan man väl inte kalla det :) dom flesta var bara riktigt törstiga! men det var riktigt roligt, mycket folk och en massa solsken :) kvällen spenderades hemma hos emelie där vi fixade oss och åt chili con carne, det var gott :) resten av gänget for på krogen vid 12 tiden men jag bangade, kände inte alls för att fara på krogen tråkigt nog. trist, för alla verkade ha skit roligt där igår.

ikväll ska jag bara ta det lugnt, får se om jag är med tjejerna eller spenderar lite tid med den nu för tiden nästan osynliga tommy. i morgon far jag i alla fall till piteå med malin och josefin, ska bli skönt att vara på ett annat ställe för en gång skull. och förhoppningsvis kommer jag också hem med en klänning till studenten =)

image188image189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0