morgonstund har guld i mun

idag har jag stigit upp klockan tio utan att väckarklockan väckte mig, framsteg =) har nyss ätit yakantarna som jag och mamma gjorde igår, gott var det i alla fall :) idag är det fredag. vilket innebär att jag är ledig ;D tror jag ska ringa och väcka tommy vid tolv så vi kanske kan fara och träna, var så länge sen sist men min förkyldning har ännu inte rikigt gått över, men ids inte vänta nåmer =)

försökte plugga hela gårdagen igår, men lyckades inte speciellt bra. alltså tänk att vi tar studenten om nästan en månad? det är sjukt, tiden går så jäkla fort! det kommer bli så skönt och befriande att äntligen bli klar med skolan, man kan göra vad man vill, tjäna sina egna pengar, plugga, resa! men samtidigt är skolan en sån trygghet där man träffar massa kompisar och man vet vad man har att göra. det är också riktigt slappt och inte alls så jobbigt som man ibland tror, tänk att börja jobba 6-7 varje morgon, vilken pina. jag tycker det är riktigt skrämmande, speciellt vid tanken att alla kommer gå olika vägar. men vi ska ju börja plugga samtidigt på samma ställe, eller hur? ;D

nu ska jag gå och klä på mig, sen träna.

puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0