pust och stön

Har sagt det hundra gånger, och jag säger det igen, fan vad stressad jag är över alla skolarbeten! Har just skrivit klart mitt gastronomiarbete på 10 sidor, inräknat framsida och allt. Var verkligen inte svårt, men hatar att sitta och leta fram fakta och göra ett långt arbete av det. Gör hellre en reflektion då man slipper sitta och söka fakta. Jaja, nu är det överstökat i alla fall =) Nu är det bara provmiddagen kvar, får hoppas det går bra

Har inte gjort så mycket annat idag än att sitta här vid datorn, sovit en stund, välbehövligt (eller så kanske inte) mamma gjorde en misslyckad köttfärssås till middag, också enligt henne själv. Har därför suttit hungrig här typ hela dagen, ska ta och göra mig lite kvällsfika nu snart. Ska först bara fara förbi pappas jobb och skriva ut lite saker och kopiera. Det suger verkligen att ha en trasig skrivare....

Jag som vill börja komma i gång med träningen igen, men är ju omöjligt med alla skolarbeten, och dessutom har man ingen vidare lust att fara ut och springa när det är ett sånt här piss väder, it sucks!

Nej nu ska jag fara och skriva ut mina arbeten, puss!



Kommentarer
Postat av: Malin

Wow erkände mamma att nåt inte var så gott ;P

2008-05-19 @ 22:30:18
URL: http://mmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0