shit pommes!

Kan sammanfatta går kvällen med ett ord: askalas!

Tror inte jag behöver säga mer än så, steg upp först efter fem idag, och planerar att gå och sova redan nu. Först ska jag bara ringa till tommy som just nu är i Turkiet, och ja jag är avundsjuk som fan, fattar inte hur jag kunde tacka nej till en resa. Hade planerat att göra lite andra saker idag, såsom att skriva mitt samhällsarbete till exempel. Men har liksom inte blivit av, av någon konstig anledning? =) Har dock försökt räkna lite matte eftersom jag har prov imorgon, men det gick inte så bra. Får gå på stödmatten imorgon innan provet för att få lite hjälp.

Ska göra en kopp te nu, och sedan ringa tommy och sedan dricka massa cola som jag har varit sugen på hela dagen. Sen blir det sängen för mig. Gonatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0