tråksöndag

idag har det varit en sån här typisk söndag-dag, alltså inte så speciellt givande =) hela dagen började med att jag vaknade ganska sent, sen har jag gått från datorn till tvn fram och tillbaka. men har faktsikt hunnit med lite nytta också, är nästan klar med min krönika och halv klart med religionen. skönt att jag äntligen tar tag i sakerna i tid :) fast i och för sig är det inte ens 20 dagar kvar innan betygen sätts, men bättre sent än aldrig passar väl ganska bra in här :) hade verkligen velat promenera idag också, men har inte ens velat klä på mig idag när det har varit så förbaskat dåligt väder, SNÖ, fatta att det snöar medan dom i södra sverige ligger och solar i rena sommarvärmen. så jag sitter ännu här i min pyjamas och surar över vädret.

nu väntar jag bara på att tommy ska komma så vi kan titta på nån film och avsluta denna söndag med att fortsätta slöa =) lite konstig mening kanske, men ni fattar vad jag menar! =) för övrig vill jag att mina balskor ska komma så jag vet om dom passar till klänningen, men det kommer säkert ta ett tag.

nu ska jag ta en dusch om jag orkar, annars kanske jag tar och gör lite kvällsfika =) god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0