Snart, snart, snart....

Jag avundas dom som i princip är klar med skolan nu, för det är inte jag! Har massor av viktiga arbeten som jag måste göra, som är avgörnade för betygen, och det känns jävligt stressande. Kan inte fatta att vi går ut skolan om mindre än en månad, det går inte in! och visst är det sjukt roligta att ta studenten, men jag hade faktsikt kunnat fortsätta gå i skolan, hade inte kännts så farligt ändå. Känns ändå ganska bra att jag känner så eftersom jag måste plugga vidare sen i ett X antal år, och det kommer säkert bli så sjukt jävla roligt =) Jag längtar!

Det jag har att göra fram tills det att betygen sätts är:
Ett arbete om miljöpolitik i SH
Ett arbete om grekisk mytologi i RE
Matteprov
FE prov, + skriva klart om företaget
Krönika (fast den är jag nästan klar med)
Högtidstal
Provmiddag + ett häfte om Indiens matkultur

Jag tror det var allt, och alla sakerna är stora arbeten! Dags att bli flitig som en myra kanske, suck

Just nu sitter jag med ett arbete om grekisk mytologi som inte går så bra för jag tänker bara på mat just nu, är hungrig! Ska äta nån biffwok med asiatisksås, hoppas det går att äta =) Idag har jag som vanligt bara haft två lektioner, har inte mer än så nu för tiden. Började 12.40, men steg upp redan halv nio och körde josefin till skolan och passade på att lämna in beställningslistan till gastron. Hade tänkt promenera och göra skolarbeten innan jag började men blev icket så, hade huvudvärk som gick ända ner till nacken kändes det som, så tog alvedon och la mig igen =) Det funkade =)

Igår beställde jag de sista sakerna till balen, lite olika smycken, en bh och en väska. Så nu är typ allt fixat, måste bara sy till klänningen lite =)

Snart är maten klar och efter maten ska jag försöka skriva klart religionen och sen kanske promenera, och köpa frukt så jag kan göra en fruktsallad. Jag har ju godislöfte nu, eller jag får äta en gång i veckan men ska försöka att inte göra det. Jag som är en sån godisälskare, men jag måste faktiskt försöka lyckas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0