Finally!

Nu har jag för sista gången skrivit klart ett skolarbete och skickat in det (i alla fall sista gången på ett tag) Just nu känns det underbart! Tänk att jag är helt klar med allt som har med skolan att göra, nu är jag redo för studenten! Kan inte smälta att jag är klar, efter 12 år i skola. Det är ju typ 2/3 av ens liv, helt sjukt! Jag är fan nöjd över mig själv, för jag har inte varit lat i skolan, fast visst hade jag kunnat göra saker bättre och lagt ner mer tid på vissa saker. Men vem kan i 12 år lägga ner hjärta och själ i skolan? Nej det går inte, så jag är nöjd över min prestation även om det inte är toppbetyg i alla ämnen.

Nu ska jag bara njuta och ta vara på den sista tiden, fan vad vi alla förtjänar att ha så roligt vi bara kan nu fram till studenten. Även fast jag njuter nu kommer jag lämna skolan med tårar, främst för att det på något sätt känns som ett avsked (och det är det ju också), men också för att jag kommer vara glad och stolt över mig och alla mina kompisar. Fast nu ska jag inte fokusera på det, nu ska jag fokusera på att ha så jävla roligt!

För övrigt kom jag just hem från Björn och killarna hade varit med om ett rån på Ica, killen som rånade måste ha varit en riktig amatör, för vem rånar Ica när de inte ens har någon riktig kassa, de har ju sån där automatsak, ja ni vet :) Tur att ingen kom till skada ialla fall! Nu ska jag fika, för jag är döhungrig, sedan ska jag kolla one tree hill, ensam. Känns tomt utan en tommy i sängen :/

Gonatt mina kära ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Så om du går skola 2/3 av ditt liv ska du bara leva 6 år till då? :P

2008-05-26 @ 23:42:37
Postat av: S

men pucko, av mina hittils 19 levda år har jag gått typ 2/3 av de åren i skola! =)

2008-05-26 @ 23:48:39
Postat av: Malin

Men du skrev inte så du skrev "Det är ju typ 2/3 av ens liv, helt sjukt!" ;P

2008-05-27 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0