;)

Var i valet och kvalet hela dagen igår om jag skulle gå ut eller inte, men tillslut lyckades Emelie övertala mig, och jag ångrar det inte en sekund! Var skit skoj, och kul att det kom utklädda studenter också, trodde inte att det skulle komma så många. Började kvällen hos Lina med henne och Emelie, sedan begav vi oss till Elin och där var alla fulla och glada =) Sedan for vi på nex vid 11 tiden tror jag det var? Och det var verkligen en höjdar kväll, jag hade skit roligt! Fy skäms på dem som stannade hemma för en hockeymatch, för det var väl knappast värt det? ;)

Nåja partyfrillan håller ännu i sig, ser typ ut som jag gjorde igår i håret, kan inte fatta att det inte plattat till sig när jag har sovit :) Har nyss kommit hem från coop med mamma, vi har handlat mat till i kväll. Massa gott, och äntligen får jag min majs som jag ska grilla, dock i ugnen men det går nog lika bra :) Hade egentligen behövt plugga idag, men känner verkligen inte för det just nu, fast i och för sig är det väl inte speciellt ofta man känner sig sugen på att plugga.

Ikväll blir det i alla fall en lugn kväll, och jag ska inte äta nå godis, jag är inte ens sugen. KIänner mig stolt! :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0