here I come

Varför ska det vara så svårt att stiga upp på morgonen? det är sjukt, sover typ 10 timmar om natten nu, men ändå är jag död på morgonen. Tror nästan jag sover för mycket, kan man det? Har i alla fall varit på mina två lektioner idag, hade prov på företagsekonomin och det var hur lätt som helst, blir förvånad om jag inte hade alla rätt =) Så nu är det bortgjort i alla fall, har också skrivit mitt högtidstal idag som jag ska hålla imorgon, måste bara lära in mig det. Så nu har jag företaget i företagsekonomi kvar, ett matteprov, ett samhällsarbete och talet imorgon, skönt att det börjar avta :)

Nej nu ska jag öva på talet lite innan vi ska fara till emelie och fika!

Grattis gumman :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0