Vi är alla horor, på nåt sätt

Jag kom inte på någon rubrik, så jag sneglade på tv:n och en tant i filmen beerfest sa just "Vi är alla horor på nåt sätt" Jag vet inte, kanske stämmer? haha

Sitter hos tommy just nu och väntar på att han ska komma tillbaks, han skulle hämta mange och hyra en film, men har tagit hur länge som helst nu. Men gör inget, då har jag ju tid att blogga en liten sväng :) Har suttit och kollat hundar på blocket, och blir så jäkla arg! För man märker att nu till sommaren är det allt fler som säljer sina hundar, bara för att de ska hunna semestra typ, fattar inte hur man kan göra så, idioter.

Idag har jag i alla fall varit ledig, som alla andra fredagar :) Har skrivit klart företagsekonomin och skickat in den, fick svar nästan direkt, ett riktigt positivt svar dessutom! wiho ;) Sedan har jag inte hunnit göra så mycket annat, duschade och sen kom tommy och hämtade mig. Vi skulle laga mat och for på coop och kollade vad vi skulle handla, men kom bara därifrån med massa godsaker istället för mat. Så vi for och hämtade tommys absolut favorit mat, nämligen dannes. Var ett bra tag sedan man åt där, men gott var det :) 

Nu tror jag dom kom, hörde en bildörr smälla :) så tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0