Whats love got to do whit it?

grr. Skrev nyss ett inlägg, men det försvann när jag förhandsgranskade det, vet inte om jag gjorde nå fel eller nåt, men skit samma, får väl skriva om det! =)

Veckan är redan påväg mot sitt slut, och jag tycker det går för snabbt, känns som att jag hinner med så lite. Idag har jag i alla fall bara haft en lektion, matte. Tycker vi bara har matte nu för tiden, och företagsekonomi. Tror de är de enda lektionerna vi har just nu, i alla andra ämnen är det hem arbete. men jag klagar inte, är ganska skönt att ha det så slappt! Nu är i alla fall två skolarbeten avklarade på min lista, nämligen krönikan och religionsarbetet. Har börjat lite smått på samhällsen också, men det var alldeles för tråkigt.

Istället har jag roat mig med en springtur idag, hm vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Men jag kan i allafall konstatera att min kondis inte är på topp. Önskar innerligt att jag var lika vältränad som jag var för några år sedan, men just nu känns det jävligt långt bort... Idag har också det jag har beställt till balen kommit, snacka om snabb leverans alltså, beställde det i förrgår. Var nöjd med sakerna i alla fall, nu väntar jag bara på skorna och jag håller tummarna för, att dom passar och är i rätt färg.



Här är en ring som jag betsällde i alla fall, och fan vad jag gillar den!

Nej nu måste jag snabba mig för snart kommer tommy och hämtar upp mig, vi ska till kribba och kolla en film. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0