and I will try to fix you..

Min mobil har verkligen fått vara med om mycket i sina dar, ändå har den aldrig gått sönder. Har haft den i snart 2 år och den har aldrig strejkat, men igår när jag tappade den i ett vatten glas trodde jag äntligen att den hade gått sönder, men den är verkligen tålig, den funkar hur bra som helst nu! =) Dock hade det ju kunnat vara skönt att ha en anledning att få sig en ny telefon.. och jag är ju inte den som lägger pengar på teknik prylar direkt så får helt enkelt önska mig en i julklapp =)

Ja nu är det en ny vecka med nya tag, helgen var inte rolig för fem öre därför känns det bara skönt med en ny vecka. Idag har jag gjort så mycket som att promenera och ätit lunch med tjejerna, mycket annat vettigt har jag inte gjort. Imorgon jobbar jag i alla fall natt i Aitik med Göte, blir ju säkert skit skojsigt :D Imorgon har jag också lite andra viktiga saker att ta tag i, får inte glömmas bort!

Nu ska jag fortsätta lyssna på min favorit låt och sen sova = läsa.

Gonatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0