Desperate housewive

Man kan nästan tro att jag har gått och blivit en hemmafru som mina friends så flitig som jag har varit de senaste dagarna.. fast det enda är väl att jag inte har nån som jag kan kalla en man så då kan jag ju inte heller vara någon fru.. så jag blir väl bara en väldigt snäll dotter =)

Igår städade jag med lite hjälp av josefin hela övervåning, rent och fint blev det =) Har också varit duktig och lagat maten här hemma de senaste dagarna, och igår gjorde jag världens godaste skinksås, den lär göras fler gånger! =) Idag lagade jag dock inte maten när jag såg att det skulle vara ugnstektkorv, usch hatar det. Istället har jag varit snäll och skött om tvätten, varit och hämtat bilen och efter maten har jag bakat bullar med josefin =) Händer ju inte att man bakar bullar så ofta och när man lär gör det har man alltid glömt bort hur jobbigt det är, med all disk och gräddning hit och dit.. men det gick bra och goda blev dom :) Idag har det dock inte blivit nån träning och det känns trist.. men imorn blir det väl förhoppningsvis nåt :)

Mina bullar var skitgoda!                                           My room med mysiga ljus
 

Ska väl i vanlig ordning ta och göra lite kvällsfika snart och slå på en film, sedan blir det bädden.. somnar nästan alltid först efter kl.2 på natten även om jag lägger mig tidigt för jag kan inte slita mig från boken jag håller på att läsa nu (att älska som en porrstjärna) Den är jävligt bra! =)

Emelie, du saknas! Hoppas du har kul där nere, det är du värd!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hej mitt hjarta, tror du far baka at mig ocksa nar jag kom mer hem haha. Vad fint du har fatt det i rummet! Saknar dig PUSSS

2008-11-20 @ 13:27:15
Postat av: S

Klart jag bakar åt dig när du kommer hem! :) Saknar dig vännen!!

2008-11-21 @ 00:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0