Go kväll

Fan vad skönt det är med en lugn och framförallt nykter helg! =) Idag har jag varit ute och promenerat med elin och isabelle, det var skönt.. promenader är faktiskt riktigt givande när man går med sina kompisar, för man glömmer liksom bort att man får träning samtidigt som man kan prata och umgås med sina vänner =) Så imorgon kanske det blir en prom till? Får se hur vädret blir. Jag, elin och isabelle har även lagat middag hos elin i kväll, tacopaj och det var riktigt gott. Dock hade jag redan varit så hungrig tidigare så jag mådde illa, så  när jag väl fick mat fick jag inte ner så mycket.

Nu är jag ensam hemma här i lägenheten, ganska trist.. men ändå skönt =) Har blivit så nojig den senaste tiden, är typ rädd när jag går ut med chippen på kvällen. Och jag är orolig hela tiden att nånting ska hända dem jag tycker om,  t.ex. Emelie och Lina nu när de är i Thailand.. men jag blir också orolig när jag ser en ambulans fara här i stan med blåljusen i fall det skulle ha hänt någon av mina kompisar eller nån i familjen nånting hemskt. Tänker alltid "tänk om jag aldrig mer få se han/hon igen".. måste sluta med det!

Från det ena till det andra är det nån som ringer dolt nummer till mig hela tiden och när jag svarar blir det bara ett pip och sen ett pip igen.. och igen..? Mysko. Nu ska jag i alla fall göra kvällsfika och sen slå på en film, och om nån timme ringer säkert mamma eller pappa och ber om skjuss, jobbigt. Men måste faktsikt bju igen efter varje gång mamma fått hämta mig kl.4 på natten :D



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hjartat hur ar det dar hemma? Vi har det bra hara och inget farligt hander oss! Saknar dig PUSS

2008-11-10 @ 04:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0