Hemma kväll..

Både igår och idag har jag haft såna här dagar då jag inte har lust att göra dess mer, inte vara så social, utan bara vara hemma och ta det lugnt. Verkar som att det är fler än bara jag som känner mig lite små deppig och inte på humör för att göra allt för mycket, är det årstiden eller nåt annat?

Igår var jag i alla fall på travers utbildning och resten av dagen var jag bara hemma och tog det lugnt för att sedan avsluta kvällen med lite mys, det uppskattades =) Idag har dagen gått i samma lugna tecken, sagt adjö till ännu en som får fara och resa, fubbigt. Sen varit nån timme på stan med mami och för en gångsskull var det bara hon som shoppade. Har varit duktig och hjälpt till med maten, fick dock kokhet köttfärssås i ögat så det var inte så kul. Sedan fixade jag också efterrätten, har varit en riktigt onyttig dag idag, för har varit med josefin också och handlat godis, chips och popcorn till idol så nu är jag spyless på sånt där. Det är i alla fall riktigt uppskattat att sitta hemma med familjen en fredagskväll, det händer inte så ofta nu för tiden =)

Nu när jag har haft ganska mycket tid att tänka för mig själv har tankarna snurrat hit och dit, och det är sjukt jobbigt. Därför ska jag från och med nu sluta bry mig, eller i alla fall försöka.. trodde aldrig någonsin att jag skulle bry mig på det här sättet, därför ska det bli skönt att slippa fundera på det där mer. Nu längtar jag bara tills jag hittar nånting som jag känner att jag vill göra, och sedan styra min kos från detta samhälle =)

My lovely sis:


 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan ju komma hit till pite nån helg innan jul så kan vi shoppa lite julklappar eller :) Eller så kan vi fara till lule :)

2008-11-08 @ 00:28:33
URL: http://mmalinn.blogg.se/
Postat av: Sara

Låter som en bra idé! =) Kanske kommer redan nästa helg? fast då var det ju det där med pengar, vi får ta det när lönen kommer =)

2008-11-08 @ 23:38:00
Postat av: Malin

Ja du kan komma när som helst typ bara jag hinner få pengar :) Jag får pengar den 25 men vi får prata mer om de sen :)

2008-11-09 @ 05:05:20
URL: http://mmalinn.blogg.se/
Postat av: josefin

jag då? taskmörtar. lämnar mig utanför, som vanligt! :)

2008-11-09 @ 11:15:16
URL: http://jjosefinkarlsson.blogg.se/
Postat av: matilda

tjaa =) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-09 @ 11:32:11
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0