I hate this part right here

Då är det en ny vecka igen, 24 November idag, exakt en månad kvar till julafton =) Idag vaknade jag av den förbannade snöstormen, usch hatar att sopa bilen och plumsa sig fram i snön. Tog mig i alla fall till bilen så for jag, isabelle och hanna och handlade frukost och sedan hämtade vi upp elin så for vi till johanna och åt en god frukost tillsammans :)

Utgången i lördags var i alla fall lyckad, hade kul på krogen och dansade tillsammans med johanna nästan hela kvällen :) Mådde bra i söndags också när jag vaknade och det är ju ett stort plus. Resten av söndagen var bara lugn och skön och avslutades med en sen men riktigt god middag hos jimmy med alla paren, förutom jag och bäver då.. haha :P Är lätt att bli lite av en outsider när alla andra av mina kompisar har en partner, fast jag har ju emelie men hon är ju dock inte hemma än.. men snart :) Längtar sjukt mycket tills jag får träffa min älskade kompajon igen =)

Ibland undrar jag verkligen vad jag gör här? För varje dag som går blir jag bara mer less, men ändå sitter jag kvar här. Som jag ser det finns det bara 5 orsaker till att jag bor kvar i det här samhället, men det är 5 otroligt viktiga orsaker, dem viktigaste i mitt liv. Jag vill ta med er och fara härifrån, men det skulle vara i princip omöjligt.

Puss vänner!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Snart syns vi puman! pusspussspussssssssss

2008-11-25 @ 10:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0