Jag vill..

Jag tänkte nyss publicera ett inlägg med allt jag vill ha och allt jag vill göra, men som jag inte kan få eller göra, eller så kan jag få det men vet inte vad jag ska göra eller hur jag ska göra det. (flum, jag vet) Men jag tog bort allt jag skrivit, för nu har jag bestämt att jag ska sluta med min depp-period. Jag gör ju bara allting värre själv när jag sitter och grubblar såhär, jag gör alltid det så fort jag blir ensam, för när jag är med mina kompisar är jag bara glad, dom gör mig glad.

Så nu ska jag försöka koppla bort allt sånt där som ligger och gnager i huvudet, men har en känsla av att det inte kommer gå bra. Eller vad är det för inställning? Nej nu ska jag skita i det där. Imorgon ska jag ha jävligt kul, jag ska vara med Elin och shaka ass som aldrig förr på dansgolvet, jag längtar! :) 



För övrig; fan vilken tjockis jag var på den här + alla andra sthlm bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0