My way is your way

Ibland är det verkligen skönt att inte ha något jobb när man gör vettiga saker på dagen. Idag har tillexempel jag, johanna och elin varit och gymmat och sedan varit och simmat, riktigt skönt. När jag kom hem har jag även lagat middag till familjen =) Så nu är jag såhär härligt trött som man är när man har simmat och bastat.. Nu ska jag bara ta det lugnt och invänta desperate ikväll =)

Just nu längtar jag verkligen till julen. Massa mys med tända ljus, glögg, julmat (gillar inte ens det men är ju själva saken), clementiner, gemenskap och allt sånt där som hör julen till, verkligen den mysigaste tiden på året nu såhär innan jul. Efter december tycker jag vi hade kunnat skippa resten av vintern och istället få vårväder redan i januari, hade ju varit perfekt :)

Nu ska jag läsa bloggar och sedan kanske ta en liten vila.


Kommentarer
Postat av: elin

Det var den sötaste tomten jag sett ;)

2008-11-12 @ 12:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0