Same shit, different day

Just nu hade jag verkligen velat flytta härifrån, vilket samhälle dettta är alltså.. same shit differet day. Jag är så sjukt less, fel och se lite annat än det här? Samma aktiviteter, samma killar, samma människor.. Hur ofta händer det att man ser en snygg kille här i Gällivare som man aldrig har sett förut, som ingen av ens kompisar/bekanta inte har varit med? Har typ aldrig hänt...usch vad jag vill härifån.. nu är jag verkligen pessimisten nr.1, men det är inte så konstigt tycker jag. Tänk att vi bor i en liten håla på 20 000 pers, och i hela världen finns det över 6 miljarder människor, 99.87% av hela världens befolkning är inte svenskar. Det är demprimerande när man tänker på allt man missar medan man sitter här och är less på att bo kvar här. Vill bara ta mitt pick och pack och fara härifrån på obestämd tid, är för mesig för att göra det själv, så någon som vill följa med?.. kontakta mig på 0706817752  =)

Roligare än såhär blir det inte, hade jag haft mer pengar hade jag inte suttit här.. får helt enkelt hoppas på bättre dagar framöver.

ps. jag saknar dig redan emelie, och du har inte ens kommit till thailand än, hur ska jag klara mig?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hjärtat vi får ha telefon kontakt serru, haha! Vi hörs snarast KRAMAR

2008-11-06 @ 22:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0