I want it that way..

Nu är halloween helgen över, och skönt är väl det =) Har hur som helst haft riktigt roligt, trots att det kanske blev nån shot för mycket under lördagen, och det får jag ännu sota för kan jag lova, usch. Nu blir det i alla fall lugna puckar ett tag framöver, och det ska bli riktigt skönt att få slippa såna här ångest dagar efter att man varit ut. 

Nu börjar det bli riktigt kallt ute, jag tänkte ta en promenad med hanna, emelie och johanna tidigare idag men vi kom inte så långt för att vi frös så mycket, istället vände vi om och tog en fika på åhults, mycket bättre ;) Nu när det börjar bli vinter, mörkt och kallt suger det verkligen att vara singel.. Har kommit till insikt på senaste att jag är en förhållande tjej, även fast det är jäkligt skönt att ibland bara få göra precis som man vill utan att man måste anpassa sig och se över någon annans behov. Ibland vill man verkligen kunna äta av kakan och fortfarande ha den kvar, men så fungerar ju inte verkligheten.

Snart ska jag och emelie göra ett nytt försök med promenaden=) på onsdag drar hon söderut och på fredag far hon till thailand, är riktigt avis och jag kommer sakna henne nå djävulskt!

puss vänner
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0