Tidsfördriv

Vad blir ditt namn baklänges? Aras
Platt eller lockigt hår? På mig, helt klart platt
Är du kär i någon? Nej, tyvärr
Vad gör du när det regnar? Gör nog inget speciellt när det regnar, gör det jag hade gjort även om det inte regnade
Har en dröm gått i uppfyllelse? Jo
Vad har du för startsida på internet? Dell
Tycker du att sengångare är söta? Ja, jättesöta
Har du någon gång testat karate? Nej, men hade velat
Första sporten du gick på? Det kommer jag faktsikt inte ihåg
När åt du senast en fiskbulle? Det kommer jag inte ihåg, länge sen var det iaf
Vad drömde du inatt? Hm, det minns jag inte.. men drömmer oftast mardrömmar nu för tiden
Vilken tv-serie är bäst? Desperate housewives, One tree hill, greys
Vad åt du senast? Hårdbröd och drack te
Höga eller låga strumpor? Normala
Vad är du mest rädd för i hela världen? Att mista dem jag älskar mest
Vad har du för färg på ditt påslakan? Svart & vitt
Godaste drickan till frukosten? Juice, oboy, te :)
Senast lästa bok? The dirt, håller på med att älska som en porrstjärna nu. Båda är skit bra!
Vem kramade du senast? Det var nog PJ
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Jo, ganska ofta
Kan du ditt mobilnr utantill? Ja?
Har du tråkigt? Nej inte så farligt 
Har du gråtit i skolan nån gång? Jo
Vad var det senaste som fick dig att skratta? 2½ män
Vad har du för TV-kanaler? Massa, eller är väl inte mina tv-kanaler direkt
Har du åkt moped någon gång? Jepp

Har du busringt någon gång? Ja och det är ju nå djävulskt kul
Har du fått felparkeringsböter? Nä och tur är väl det
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har hoppat bungy-jump, men skulle aldrig göra om det

Har du en egen trädgård? Nepp
Vilken är din favorit bland tecknade serier? Hm, nu vet jag inte, kollar inte så mycket på sånt

Kan du alla orden i nationalsången? Tror det, näst intill iaf
Badkar eller duschkabin? Hade hellre velat ha badkar men just nu har vi duschkabin
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?  Sex and the city
Favoritpizza? Svårt, laguna kanske
Chips eller popcorn? Lätt chips
Vilken färg på läppstift använder du? Anväder inte läppstift
Har du rökt jordnötsskal någon gång? Hm nä, brukar man göra det eller?
Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Med Emelie, Lina, Elin, Sandra, Emelie F och Sanna, och jag åt savory garlic steak
Favoritchoklad? Har nog ingen favorit
Har du vunnit en prispokal någon gång? Japp! Spice girls tävlingen ;P
Är du bra på matlagning? Ja medelmåttligt, fick ju trots allt mvg i gastronomi ;)
Klarar du att tanka själv? Ja självklart
Har du beställt något från exempelvis TV-shop? Nej

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Uniform? Nä
Vad var det senaste du handlade? Socker och bilar
Har du kräkts offentligt? Haha tyvärr allt för många gånger
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?  Nej inte fören jag upplevt det själv
Har du ringt något betalnummer? Ja det har väl hänt
Kan man vara vän med sitt ex? Självklart

När besökte du ett sjukhus senast? Ungefär en månad sen när jag var på sunderby sjukhus
Hade du mycket hår som liten bebis? Nja inte överdrivet
Vad har du i din väska? Använder ingen väska just nu
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Borstar tänderna kanske
Vad är du tacksam för idag? Kvinnan som satt i kassan på OK när hon var så snäll och la ut pengar åt mig när mitt kort inte fungerade där idag. Det kan man kalla snällt va?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0