Jag vill ha dig här på riktigt i natt och suga liv ur din halspulsåder

Dagarna bara går, och för varje dag får jag bara mer ångest. Dags att ta tag i saker och ting kanske? Fattar inte varför det ska vara så förbannat svårt. Nej just nu längtar jag bara till helgen då man slipper tänka på sånt där, har även en känsla av att jag kommer ha kanon kul i helgen med mina dear frejnds ;) Idag har jag gjort betydligt mindre än vad jag hade tänkt, jag och emelie vaknade inte fören efter klockan ett nångång. Så for hem och hängde tvätt och sedan gick vi på en promenad med elin och johanna =) Kommer just från duschen och lyssnar just nu på lasse, tänkte ta på mig lite kläder och sen kolla desperate när klockan slår 21 =) För övrigt finns det ingenting som heter kolla, det är ett slang. Det heter titta, men jag säger och skriver alltid kolla ändå. För er som ville veta ;)


Om man inte vågar satsa något, kommer man heller aldrig vinna något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0