Snurra min jord igen

Dagens låt: Massa låtar med Kent
Dagens frisyr: Frisyren från igår
Dagens smink: Ingenting alls
Dagens klädsel: Mjukisar och en stickad tröja
Dagens händelse: Har inte hänt så mycket idag
Dagens planer: Ta det jävligt lugnt med emelie.. film, godis osv.
Dagens tråkigaste: Kontot är tomt
Dagens finaste: Chippen
Dagens vill ha:  Allt jag inte kan få
Dagens drog: Bra sällskap, dvs. Emelie
Dagens köp: Inget än så länge
Dagens mat: Tunnbrödsrulle
Dagens mående: Piss, är less som aldrig förr

Jag har kommit på en sak idag, man ångrar aldrig när man har varit nykter, då är man alltid glad att man slipper ångest och bakfylla. Men när man är ut ångrar man många gånger att man inte var nykter istället.. vad kan man dra för slutsats av det? JO, att man ska hålla sig NYKTER!! fast i och för sig hade livet blivit betydligt tråkigare då, eller hur?

Gårdagen var sådär, i princip hela gällivare var ut, och jag brukar ha roligt när det är mycket folk på krogen och så, men igår var det faktiskt ingen höjdare.. mådde piss så for hem just vid 2 och sov och skippade allt som heter manuella och efterfest. Funderade på att fara ut idag också, men har bestämt mig för att skippa det.. blir nog bäst så :) Dessutom känner jag mig riktigt less och ångestfylld av någon konstig anledning, vet inte varför, men man kanske bara känner så ibland?

Ha en bra lördagskväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0