Fel att bli frisk ?

Fan vad less jag är på att vara sjuk nu alltså, nu har jag åkt på feber och ont i halsen också. Jag som nästan aldrig annars blir sjuk... Fel att bli frisk nångång?

Idag har jag varit uppe redan 7.30 och kört malin till stallet, dock la jag mig igen sen och sov till ett tiden nångång. I dag har jag emelie, johanna och elin gjort ett besök på stallet, det var riktigt roligt faktsikt. Jag har alltid gillat hästar, så vi har pysslat lite med en häst och fått ge hö åt dem, fast elin och johanna var nog mer intresserade av sig själva än hästarna =) Efter stallet har jag nästan bara sovit, kunde inte ens hålla ögonen öppna när det var desperate, det  är sjukt hur mycket man sover när man är sjuk.

Nu ska jag fortsätta kurera mig, gonatt godingar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0