Give me a man after midnight!

Idag mår jag som jag förtjänar, lyckades än en gång bli lite för mycket av det goda igår.. men det var det värt för jag hade verkligen skit roligt igår =) Vi började ett helt tjejgäng + henrik hemma hos emelie, sedan for vi förbi mattis hus där
det var ännu fler party people och sedan begav vi oss till krogen. Både förfesten och krogen var över förväntningarna så det vart verkligen en lyckad utgång =)

Idag har jag gått omkring som ett slitage hela dagen. Vi har sovit länge och sedan ätit bakismaten nr.1 =) Jag, emelie och lina har också varit på bio och kollat mamma mia, så jäkla bra film, rekomenderas varmt. Efter bion drog vi en fika på kåkstan innan vi for hem. Det ska bli skönt att få gå och lägga sig så det blir en ny dag och man förhoppningsvis kan skippa ångesten och baksmällan. Från det ena till det andra är du sjukt mysko, bara så du vet.

Funderar starkt på att slå på en film och lägga mig, tror det blir en bra avslutning på denna söndag. Gonatt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0