The dirt

Nu är det liv i luckan här i Karlssons hem, rena rama dårhuset... Fast det är i och för sig inte allt för ovanligt. Hade verkligen varit skönt att ha en egen lägenhet, men känns meningslöst att försöka få en här, för det första vill jag inte ens ha en lägenhet här, och för det andra är det inte så lätt att få tag i en om man hade velat ha en.

Nu i veckan har jag faktiskt jobbat, sista dagen imorgon att stiga upp 05.00, sedan är det helg! Ser ut att bli en lugn och skön helg, det ser jag framemot, är inte alls sugen att fara ut. Hela veckan har jag lagt mig först efter 12, vilket betyder att jag har sovit hälften så lite som jag annars brukar, så gissa om jag är trött. Idag ska jag lägga mig riktigt tidigt, innan det hade jag tänkt fråga malin om hon är sugen på att promenera en sväng och kanske köpa lite godis, och sen ska jag lägga mig och läsa klart Mötley Crües bok, den är grym! LÄS DEN! Det är verkligen fascinerande att läsa om deras liv, det är helt sjukt allt dom har gjort och varit med om.


 

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har blivit utmanad kolla min blogg :)

2008-10-29 @ 14:24:25
URL: http://mmalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0