-thats horseshit!

wow vad jag är uppe tidigt idag! har stigit upp innan 8 och kört malin till stallet, efter det har jag gjort frukost, korv macka och ett glas cola, bra kombination? =) Nu sitter jag och kollar titanic för 711 gången, min favorit film, åh den är så bra! tänk att träffa någon och samma dag veta att man vill vara med den personen för alltid.. tror tyvärr sån kärlek bara finns på film. Funderar om jag ska sova en stund sen igen efter filmen, har ju ändå bara sovit 5 timmar, ganska lite jämfört med mina annars 12 timmars sömnar.. eller så gör jag kanske nåt vettigt som att städa mitt rum, annars har jag en känsla av att jag kommer sova på några timmar för mycket =)

Nu är jag i alla fall fri från febern och det är verkligen skönt, bara halsen som krånglar nu, men det är nog jobbigt det. Nu är det snart min favorit scen i filmen så ska koncentrera mig på det. Sen kanske jag tar en promenad med johanna nu på förmiddagen när jag ändå är vaken =) och förresten så är det ju fredag idag, men blir dock en lugn helg! :)

PUSS snygging(ar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0