You change your mind, like a girl changes clothes

Jag kan inte liksom låta bli att fundera på hur andra människor tänker, och HUR vissa kan resonera som dom gör. Varför göra allting så jävla komplicerat?? Just wonder, för det är grymt irriterande.. Fast är ju tur att alla inte tänker som mig, hur hade världen då sett ut?

Idag är jag glad att jag var nykter igår, fast det var jag igår med för den delen. Vad är felet egentligen, det är ju nu jag ska vara ute i svängarna som mest ju, haha :P Tog det piano igår och började kolla sex and the city med emelie och malin, men filmen började hacka när den började bli spännande, just typiskt.. Istället var vi ute med DCY'n och fick även vara lite fyllechaffis =) Kvällen avslutades relativt tidigt, och det var skönt att få gå och lägga sig när man känt sig som ett slitage hela dagen.. Än så länge har jag bara suttit framför tv'n och kollat massa repriser, men har den bästa kvar nämligen desperate housewives, missade ju det i tisdags.. Hade kanske tänkt ta och laga nån god middag här hemma och sedan ska jag träna med emelie, gå med stavar och gymma =) Det är verkligen skönt att träna, man får så gott samvete efteråt så det är verkligen värt det =)

My girls and me;

Kommentarer
Postat av: jojje

wannabes ... ? hah :) du tog den finaste bilden också :P

2008-10-19 @ 20:10:51
Postat av: Hanna

håller med Jojje till 100.. men vi är ju original ;)

2008-10-20 @ 10:22:49
Postat av: S

Men jag har dom riktiga wannabes bilderna här på datorn, men dom åker upp på facebook ;)

2008-10-20 @ 14:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0