Hard work!

Helgen är här och vädret är på topp! Dock jobbar jag,men ska verkligen inte klaga.. är egentligen bara skönt att få jobba lite.. Fick turen att få långa pass också, igår jobbade jag från 8-20, idag 8-21 och imorgon också 8-21 :) Jag är helt slut i mina ben känner jag när man springer omkring hela tiden, har knappt sovit nåt i natt heller så det gör väl sitt. Så ikväll blir det nog sängen ganska så omgående när jag slutar :)

Annars pinnar allt på bra och jag hann söka in till skola ändå eftersom dom förlängde tiden, great! :) Dock håller jag på att bli galen på adecco i Norge, vad är det dom inte fattar? kommer aldrig få mina pengar därifrån.. nog för att det bara är en strunt summa men ändå, tänk om det hade varit mycket pengar. Blev i alla fall mycket positivt överraskad av lönen från cafét, sånt är alltid kul! :)

Nä nu måste jag springa över till grannhuset dvs. sjukhuset, min rast är snart slut! :)

puss på DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0