Helt slut..

Det märks att jag inte är van att jobba, men iofs har jag jobbat 32 timmar i helgen så är väl inte så konstigt om jag är slut. Min rygg och mina leder värker, hade suttit fint med en massage nu. Vi har bara varit vikarier som jobbat nu i kväll och tycker det är mycket roligare faktiskt. Hoppas att jag får jobba där i sommar för jag trivs på svedjan och alla våra gamlingar är ju så söta. Det är skönt att helgen är förbi för nu kan jag säga att jag varit nykter heeela helgen, och jag planerar in fler sådana nu här framöver, är inte ens lite sugen. 

I morgon hade jag tänkt göra lite nytta på morgonen, hoppas på bra väder så man kan promenera osv. Jag saknar mina kompisar, har inte varit med dom på hela helgen så jag hoppas vi har tid för varandra imorgon ;P För övrigt har jag  inte så mycket mer att komma med förutom att jag är döhungrig och är i behov av en dusch (har inte duschat håret sen i torsdags för den som ville veta).. 

Nu blir det fika, film sen sova (kommer slockna på 2 röda, förhoppningsvis) Gonatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0